1. vorige week mijn vriendin hier gaan uit eten, op voorkeur van mijn vriendin, ik was hier echter nog nooit geweest.
    Het heeft een gezellige sfeer maar ik vind de prijzen voor een brasserie erg hoog.
    We hadden tappas als voorgerecht met ons tweeën genomen, dit was wel erg veel. Na dit voorgerecht hadden we gevraagd even te wachten met het hoofdgerecht, dit kon volgens de bediening
    Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas florence, het vlees was helemaal doorbakken en zo droog dat het net stoofvlees was en de pesto was er ook helemaal ingedroogd. Volgens mij hebben ze de gerechten gewoon langer in de pan laten liggen toen wij vroeg om nog even te wachten met het hoofdgerecht. Ik heb hier ook wat van gezegd toen de bediening kwam vragen: "heeft het gesmaakt"? als antwoordt: dan had u dat eerder moeten zeggen. dat weet ik wel maar ben wel van mening dat als je een vleesspecialiteit van E 17.25 besteld dat het dan ook meteen goed is, en niet nadat mijn vriendin klaar is met eten dat ik dan opnieuw moet proberen. De aanrdappeltjes erbij waren ook heel vettig en verbrand.
    Na deze eerste ervaring zal ik deze brasserie aan niemand aanraden, vooral als het druk is.