Op dit adres zit nu: Royal

1. Gisteravond met 4 personen wezen eten in dit vrij nieuwe restaurant. Het zat goed vol wat toch altijd wel een goed teken is. Helaas kregen we door de drukte ook gelijk het gevoel van een kippenhok, je kon niet echt goed met elkaar praten.

Er is voor ieder wat wils, tapas, fingerfood, a la carte of een surprise menu. We hadden met zijn 4en gekozen voor de fingerfood parade aangezien het al wat later op de avond was. Het eten was gewoon goed, niks op aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alle gangen waren precies genoeg en goed van smaak, je merkte duidelijk dat alles vers bereid was en goede producten waren gebruikt.
    De gerechten hadden alleen van ons iets spannender mogen zijn, de chef had erg safe gekookt. Misschien een tip voor de volgende keer.
    Grootste nadeel van het restaurant was toch nog wel dat er (nog) geen mogelijkheid was tot betaling met pin of creditcard. Houd hier dus rekening mee.
    Al met al een geslaagde avond en indien wij iets willen eten wanneer we in de buurt zouden zijn is het zeker een restaurant die tot de opties behoort. Maar indien de gerechten niet een tikkeltje spannender worden zullen wij niet zo 1,2,3 vanuit Heerlen speciaal naar dit restaurant rijden.