Op dit adres zit nu: Apart!

1. Via Groupon heb ik een voucher gekocht voor 19 euro. Dit voor twee personen onbeperkt 2 uur lang eten, keuze uit vis-, kip- en vegetarische gerechten. Bij binnenkomst werd meteen al verteld dat de visgerechten niet aanwezig waren, we konden daarvoor in de plaats een ander kipgerecht kiezen van de kaart, de nr. 60. Oké, kan gebeuren, geen probleem (al had ik nou net zin in vis). Na het eten van beiden één hoofdgerecht, en 1 uur verder, hadden wij nog trek in een derde. Volgens de kok hadden wij wel: 'genoeg gehad'. Dus we moesten er maar voor betalen. Hier ging ik niet mee akkoord. Dus gevraagd of wij de kok mochten spreken. Zonder dat hij langs kwam kregen we het gerecht toch. Wij vroegen hierna de rekening en tot mijn verbazing moest ik betalen voor de nan-brood en het rijst (2 euro p.s), niet vermeld dat we dit apart moesten betalen. Voor de papadam (normaal gratis welkomshapje) moesten we 5 euro betalen. Kortom er kwamen toch nog aardig wat kosten bij. Hier was ik niet tevreden over. Het eten was lekker, maar de service verschrikkelijk. Vooral omdat er op de voucher staat: Onbeperkt indiaas eten! En als je iets niet opeet wordt het in rekening gebracht en terecht, maar wij deden het rustig aan en bestelde in totaal pas het 3de gerecht! Groupon is ons tegemoet gekomen met een tegoedbon, want ik heb nog een voucher liggen. Ik wil hier niet nog een keer heen. Over Groupon ben ik dus zeer tevreden!

5,7