Heerlijck Eten & Drinken is verhuisd naar Barendrecht.

Op dit adres zit nu: Mister Pita

1. m.everaars

We hadden er zin in om een keertje te ice-fonduen. Na een lange reis aangekomen. We bestelden cappucino en we wachten met nog 4 andere stellen op de fondue. Na een half uur kwam de serveerster vertellen dat ze sinds de middag wachten op de stikstof?!
    Of we even wilden wachten. Een jong stel wilden niet wachten omdat ze rond 20.00 uur ergens anders moesten zijn. Een bon om nog eens terug te komen? Volgens de kokkin mocht ze dit van haar baas niet geven! Een andere optie mischien? Ook dit mocht ze niet geven. Geen stikstof geleverd was al meerdere keren gebeurt. We hadden wel in de gaten dat de serveerster en de kokkin het heel erg voor ons vonden dat er te weinig stikstof was, maar dat de baas hart heeft voor zijn zaak merkten we aan niets!!! Succes in Barendrecht, maar ons zie je niet. We hebben uiteindelijk geopperd om met anderen een pannetje stikstof te delen. We kregen weinig fruit en we waren snel klaar. We konden de gratis drankjes waarderen, een huilende serveerster niet. We hopen dat de baas heel hard zijn best gaat doen voor zijn personeel en klanten, want nog even zo door gaan en ook Barendrecht kan gesloten worden.

1,1