Legends is geen restaurant meer, maar een Café geworden.

Op dit adres zit nu: Café 100

1. Anne 116 punten

Via een bon hier gegeten. Had me eerlijk gezegd bij een eetcafé niet heel veel bijzonders voorgesteld. De avond ervoor hadden we bij een redelijk luxe restaurant in Limburg gegeten, maar dat was tegengevallen. Maar hier was het echt geweldig! Hele vriendelijke ontvangst. Het eten was zo
    mooi opgemaakt. Echt een feestje op je bord! Daarnaast smaakte het ons ook bijzonder goed. De jongen die ons bediende kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. De hoeveelheden waren prima, maar je kon ook alles gewoon bijbestellen. Eigenlijk een beetje gênant om alleen je drankjes maar hoeven te betalen, voor zo'n goedkoop lekker etentje! Nou ja, dan maar wat extra via een fooi!
    Het was in het begin wel wat herrie achtig door de gasten in de café. De muziek is niet geheel mijn smaakt. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. We kwamen voor het eten.