1. Op vrijdag gegeten van het buffet. Dit naar aanleiding van een recensie die ik toevallig zag op deze site. Beste voorganger, bedankt!!! Klein restaurant met super eten. Wat een aardige vriendelijke mensen met liefde voor hun zaak. Toen het niet druk was, begin van de avond, waren de buffetbakken dicht. Zodra een gast ook maar de geringste aanstalten maakte om wat te eten te halen, deden ze de bakken open en als iedereen weer aan tafel zat, werden de bakken weer dicht gedaan, zodat alles goed warm bleef. En dit werkte prima, al het eten was warm en zeker niet uitgedroogd. Inderdaad, geen grote hoeveelheden in de bakken, maar alles lekker vers. Deeg van gefrituurde gerechten was en bleef knapperig, heerlijk. Lekker vers gebakken vleesspiezen met de satésaus apart. Voldoende keuze en echt lekker, alles was apart van smaak, niets leek op elkaar zoals je dat bij andere Chinese restaurants wel eens aantreft, maar de saus van de foe yong hai smaakt bijvoorbeeld heel anders dan de saus van de babi pangang, ook al ziet het er hetzelfde uit. We hebben ook zelden zulke lekkere, verse soep vooraf gegeten (als je van pittig houdt, probeer dan vooral de Sichuan soep, heerlijk!). En de eieren in kruidige saus, we waanden ons in Azie. Er waren ook lekkere warme groenten, verschillende visgerechten, perfect gebakken, mooi glanzend, rauwkost als toetje heel veel lekker vers fruit toe. Voor 10,50 vrijdag en zaterdag en 12 euro op zondag, eet je heerlijk en meer dan genoeg. Wij gaan hier nog heel vaak terugkomen, dat weten we nu al, ondanks dat we niet in de buurt wonen.