1. Voorgerecht antipastischotel (italiaanse hapjes) voor twee. Hoofdgerecht had ik de vegetarische lasagna met spinazie en champignons die overigens erg lekker was!! Mijn vriend had lamshaasjes met gebakken aardappeltjes...als nagerecht de chocolodamousse en creme brulee. Eten was echt super en ook de bediening was zeer vriendelijk en attent. Goede service! Complimenten aan keuken. Volgende keer ga ik voor een ijscoupe van de nieuwe ijskaart!

Vorige recensies van Marielle

• Mijn vriend en ik komen geregeld eten bij Luna en gisteren zijn we er geweest met een Groupon voucher! Super leuk om op deze manier kennis te kunnen maken met Luna voor de mensen die er nog nooit zijn geweest. Ondanks alle drukte werden we meteen heel vriendelijk ontvangen door het personeel die ons het tafeltje aanwees wat ze voor ons hadden gereserveerd. De tafel was al mooi ingedekt. Leuke verse bloemetjes op tafel. Het personeel heeft ons meteen uitgelegd hoe de Groupon precies in zijn werk ging (dit vond ik wel erg fijn, maakt het ook weer wat persoonlijker) en we hadden 3 keuze's voor het voor en hoofdgerecht. Vooraf kregen we beiden een glas prosecco met olijfjes. Het voorgerecht was er al erg snel. Personeel was erg alert en bij het afruimen van het voorgerecht werd ons gevraagd of wij al zin hadden in het hoofdgerecht of dat wij nog liever eventjes wilden wachten. Het hoofdgerecht was er eveneens ook vrij snel. Bij het uitserveren van de gerechten legde het keukenpersoneel ook uit wat er allemaal precies bij ons het bord lag. Het eten smaakte ons erg goed! Verder wil ik ook nog even melden dat je er voor de lunchgerechten ook heel goed terecht kan! De kip of bief deluxe zijn een echte aanrader en ook de salades zijn verrukkelijk! In vergelijking met andere eetgelegenheden zijn de porties heel goed! Je krijgt echt waar voor je geld! De diner kaart is ook prima! En voor de mensen die niet zo van een toetje houden is er ook een koffie compleet met lekkers (brownie, chocolaatjes etc). :) Luna, tot snel!