1. JB 131 punten

Vorige week geweest eten. Er zaten nieuwe eigenaren in en dat was te merken aan degene die ons bediende.

Het eerste gerecht werd gewoon opgediend zonder extra uitleg. Toen we vroegen wat het was moest ze ons het antwoord schuldig blijven en liep ze naar de keuken om het te vragen (kan altijd een keer gebeuren).

De gerechten (uitgezonderd het nagerecht) scoorden een "saaie" voldoende. Het nagerecht was erg lekker.

De bediening heeft vanaf de 2e gang niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ook werden de lege glazen niet van tafel gehaald. Beetje vreemd omdat er nog 5 gangen te gaan waren en ze wel steeds de borden weghaalde. Het dessert duurde erg lang en het was duidelijk dat de keuken dit vergeten was (of de bediening heeft het niet doorgegeven).

Ze hebben een "open keuken" wat natuurlijk al erg transparant oogt. Het viel mij op dat de kok wel erg veel opwarmde in de magnetron. Hier was hij veel tijd aan kwijt....daardoor zag je dus niets van het koken. Ik kan me voorstellen dat sommige zaken worden opgewarmd, maar scherm dit dan beter af voor klanten.