1. Wij zijn zaterdag 7 april geweest, met 3 personen, het was ook niet erg druk, nog een groep van 7 personen en een duo, dus met ons erbij 12 personen. Ik vond het niet ongezellig, maar gezellig heid moet je ook zelf maken.
    Wij hadden ook carpaccio en vonden hem prima, mijn man had de vleesspies en ik heb hem niet gehoord dat het niet goed was. Ik had biefstuk en die was ook prima. Onze dochter had het kipsnitzelmenu van de achterkant, die was voor haar (ze is 9) een beetje hardgebakken, maar wij hebben een stukje geproefd en vonden hem prima.
    Ook wij hebben vis op de menukaart gemist, maar ik kan me voorstellen bij een wat kleiner restaurant, dat de kaart regelmatig gewijzigd wordt en dat er de volgende keer wel vis is. Misschien kun je het bij reserveren al vragen wat voor menu's ze hebben, vind je de keuze niet ruim genoeg, niet reserveren zou ik zo zeggen.

Al met al vonden wij het prima