Op dit adres zit nu: Moeke

1. Op 2e paasdag al vroeg gereserveerd dus het was nog rustig. Als ik zo de recensies hier lees zijn ze er op vooruit gegaan maar ik kan niks zeggen over het terras (jammer genoeg slecht weer en geen borrel vooraf!). Sfeer: vriendelijk ontvangst, modern ingericht, ruim opgezet en een prachtig uitzicht! De ligging is echt super. Eten & Drinken: ze serveren een amuse, leuke smaakmaker. Bij de voorgerechten werd er extra brood geserveerd ondanks dat we niet allemaal een voorgerecht hadden besteld. De menukaart (a la carte - geen paasmenu) is niet super uitgebreid maar er staan originele gerechten op ook voor vegetariërs (de vegetarische special van de chef was heerlijk). Smaak van het eten was prima, porties voldoende maar niet voor grote eters. Nagerechten ook prima. Tijdens het uitserveren van elke gang werd er gevraagd of we nog wat wilden drinken en na afloop werd ook gevraagd hoe het had gesmaakt. Bediening was vriendelijk. De prijzen passen wel bij de originele samenstelling van de gerechten maar daar kunnen ze zich nog meer in ontwikkelen (smaak verfijning!). We komen zeker terug om te borrelen op het terras!

6,7