Op dit adres zit nu: Vlint 21

1. Wij hebben 1e paasdag gereserveerd bij Hotel Bieze in Borger voor het diner met de bedoeling een keuze te kunnen maken van de kaart van het Grand-café. Daar aangekomen, werden we begeleid naar het "sjiekere" restaurant. Wij hebben het 3-gangen paasmenu besteld, aangezien de kaart van het grand-café niet in dit gedeelte van Bieze werd gehanteerd. Hierop hadden we eerder in de week bij een kopje lauwe koffie nl. voor redelijke prijzen een 3-gangen menu gezien. Nu kregen we een kaart met 2x de prijzen van de grand-café kaart. De gasten die na ons kwamen hadden eerder een voorgerecht dan wij. We hebben op het voorgerecht 30 minuten moeten wachten. Hierin moest verse geconfijte ananas zitten, maar volgens ons was het van Delmonte. Het hoofdgerecht, hebben we 65 minuten opgewacht, andere gasten na ons met hetzelfde paasdiner waren al aan het nagerecht begonnen. Bij navraag kregen we als antwoord "ik denk dat het nu wel klaar staat". Nu, volgens ons stond het al lang klaar, want de lamsfilet was koud, volgens de kaart zou er een krokant korstje op zitten, helaas was dat niet terug te vinden. Aardappeltjes waren te weinig en enkele glazig. Vers? ik heb mijn bedenkingen. Een half uur nadat het voorgerecht op was, eindelijk het nagerecht. Een bolletje ijs, met de ijsklontjes erin, dus verijst. Hier melding van gemaakt en ze zou het doorgeven...kregen bij de rekening een tegoedbon voor een lauw kopje koffie. Verder werden we min of meer weggekeken op het laatst, rond 21.30 uur, zijdeuren gingen op slot, reclameborden werden naar binnengehaald. Het gaf een erg welkom gevoel, maar niet heus. Personeel wat tegen elkaar roept door de eetzaal heen over het tegoed van de rekening van gasten is schandalig. Al met al hebben we een flinke nasmaak overgehouden aan dit restaurant. Jammer! maar ons zien ze hier niet meer.

2,2