1. Annelies

Ik ging graag naar HNY, heb er ooit goed gegeten. Nu 8 maart dinertje: Voorgerecht garnalencocktail : een prak sla met droge (wel Hollandse) garnalen erop, en mini-beetje cocktailsaus ernaast in kommetje idioot weinig en alles smakeloos voor 12,25 euro.
    Gebakken Roodbaars dreef in de olie, en ratatouille? Er dreef een opengesneden paprika naast. Schandalig voor de 19,95 euro. Partner kreeg slechts een bakje sperciebonen bij de biefstuk die verder onaantrekkelijk op het bord gegooid was, maar gelukkig wel redelijk smaakte.Serveerster kwam de thee niet brengen, we zochten de aandacht van 3 serveersters om te vragen om de thee en de rekening en men had geen omgevingsbewustzijn. Het hoekje waar we aten ipv de grote zaal, was wel leuk aan het raam met uitzicht op het terras. Ik vind het terras een aanwinst, leuk gelegen mooi uitzicht heeft een mooie uitstraling. Eten in HNY voorlopig niet meer tot er een andere kok is, jammer.