Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Familie van Houtum

Onze ervaring heeft ons geleerd dat de bediening goed was.

Aan het drinken kun je niets verpesten om over het eten maar te zwijgen, want ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit vlees lekker kunden vinden. Ik zou het zelf nog niet aan mijn hond willen voeren, want dan kan ik de gehele dag zijn bak met water vullen, want dat beest blijft dan drinken. Zo verschrikkelijk zout is het vlees gekruid of gemarineerd of hoe je het zou willen noemen, maar lekker kun je dit zeker niet noemen, maar waar men de salades vandaan moest komen dat weet ik niet, want ik heb het niet kunnen vinden om het maar niet over de satesaus niet te hebben. Na 1 hapje te hebben geproefd met een stukje stokbrood drink je gelijk je glas leeg zo zout en smerig is het.

Nee, laat maar zitten. Ik betaal liever wel een paar euro meer voor een betere kwaliteit. Bij brasserie Duinlust zien ze mij nooit meer.

2,4