1. Gisteren spontaan gaan eten bij Onzoma met man en dochter. We hebben genoten! Leuke bediening, wel wat langzaam (maar ach, het was druk). Lekker gegeten! Jammer dat mijn laatste gerechtje (de champignons uit de oven) niet zo lekker was, maar dat was meer mijn persoonlijke smaak. Ik kan zure smaken bij champignons niet zo waarderen en hier zat duidelijk behoorlijk wat balsamico overheen. De truffelravioli en de scalopino waren echter overheerlijk! Ook de pizza met parmaham en de garnaaltjes die mijn dochter nam en de visgerechtjes die mijn man at waren overheerlijk.
    Goed concept, goede prijs, fijne sfeer!
    Nog een pluspuntje: ik vond het raar dat ik voor mijn dochter van 9 gewoon de volle prijs moest betalen. Toen ik thuis kwam heb ik nog even gebeld met het restaurant waarom dit was en ze boden direct excuses aan, want kinderen tot 11 jaar betalen een andere prijs. Ik mocht direct het prijsverschil terug komen halen. Foutje kan gebeuren: goed opgelost zo!