Heerlijck Eten & Drinken is verhuisd naar Barendrecht.

Op dit adres zit nu: Mister Pita

1. Fam. Van Det

1e paasdag voor 4 pers. via vak.veil. high tea om 15.30 gereserveerd. Al gauw werd duidelijk dat de boel in het honderd liep. Meerdere mensen kwamen binnen maar de tafels stonden nog vol met rotzooi. Uiteindelijk 2 "brood"planken met lekkers gekregen. Brownie was op, dame meldde dat de chocolade dag ervoor op was dus had geen nieuwe kunnen maken ! (Hoezo specialiteit) Scones waren lekker alleen niet met smeltende slagroom. Zalm hebben we niet gezien. Bonbons ?? tja wel pindarotsjes. 1 pot thee voor 4 pers. - theezakjes moest ik om vragen. Al met al was het karig en niet bijzonder. Gelukkig konden we mee eten met de patat van de kids. WC lag veel papier op de grond. Open keuken met afwas tot het plafond. 3 meiden deden hun best om er nog wat van te maken maar baasje lief was letterlijk en figuurlijk niet thuis. Anticlimax !