1. Wat een enorme teleurstelling was ons bezoek aan restaurant 't Hilletje op 1e paasdag. Aan de buitenkant zag het er gezellig uit met twee haardvuren, maar bij binnenkomst wilde we eigenlijk al weglopen (hadden we het maar gedaan). We zaten aan een tafel naast de bar waar een groep luidruchtige mensen wat stonden te drinken. Een kwartier na binnenkomst kwam er iemand een drankje opnemen. Daarna kwam een mevrouw die nog niet eens wist wat er allemaal op de menukaart stond de bestelling opnemen. Ongeïntereseerd en weinig kennis bleek al bij het opnemen van de bestelling. De kaart stelt niet veel voor. Weinig keus, met hoge prijzen voor de voor- en hoofdgerechten. We hadden nog stille hoop dat de gerechten door de prijs wel goed moesten zijn. Het tegendeel bleek waar. De carpaccio op een enorm bord, bedekt met veel geraspte kaas. De kootwijker hoedjes klein en met veel kaas. NIet optimaal, maar misschien maakte het hoofdgerecht alles goed.
    Helaas. Wat een blammage: De varkenshaasmedalloins die zo doorgebakken waren dat ze te droog waren om weg te werken Zonde van zulk mooi vlees. De vleesspies hadden we beter bij een snackbar kunnen halen, daar heet het een sjaslick en kost € 3.95 Bij 't Hilletje waren het drie kleine stukjes vlees en dat voor een prijs van € 17,20. Schandalig. Een scholfilet die zo vet van de boter op een bordje dreef voor een prijs waar je in een gerenomeerd restaurant drie sliptongen voor weg eet. Zelfs de frietjes waren te ver doorgebakken, hard, bruin en vet. Als klap op de vuurpijl had de kok het zelfs voor elkaar weten te krijgen om de asperges zo door te koken dat het er gewoon bruin uitzag. We hebben het opgegeten, maar met weinig smaak en een naar gevoel dat je hiervoor een behoorlijk bedrag neer moet leggen. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had konden we er niet om liegen: Nee het heeft niet gesmaakt, vies bah en eigenlijk schandalig. En..... ze hadden dit nog niet eerder gehoord terwijl voor ons mensen zaten die een bord asperges als hoofdmaal kregen en over de smaak niet tevreden waren. Als compensatie een drankje van het huis en een rekening van € 120,- kassa!
    Kortom een ramp en wij adviseren dan ook neem net als de vaste bezoekers een bordje patat met een frikandel, want de rest is niet te verhappen..