Tijdelijk gesloten wegens brandschade.

1. Al een tijdje geleden hier wezen eten voor mijn verjaardag. Na enige moeite kwamen we dan bij De Rooie Kater, voor iedereen wat. Uurtje van ter voren gereserveerd wat ook wel nodig was.
    Even de menukaart bestudeerd, man man man wat een keuze! Als voorgerecht 2 maal de nachos o.i.d. mosterdsoep en stokbrood met kruidenboter, allemaal dikke prima op de hoeveelheid van de soep na (mag wat meer zijn). Dan het hoofdgerecht, het duurde wel wat lang maar dan had je ook wat! 3 maal de spetterpan en 1 maal de mixed grill. Prima bereidt en ruim voldoende. Toch nog ruimte voor een dessert, 3 desserts en 1 kop koffie, helaas kwam dat niet allemaal tegelijk, de koffie kwam en vervolgens duurde het nog 10 minuten voordat het dessert er was, niet de bedoeling lijkt mij, verder was er wederom op de producten niks aan te merken. Bediening weinig gezien maar niet gemist, bediening was correct en vriendelijk. Al met al 145,- kwijt voor 4 man, 3-gangen + drinken.