Op dit adres zit nu: Chill

1. Gisteravond weer gegeten bij Grand Café Oude Post en we hebben een geweldige avond gehad. We startten met een aperitief in de loungehoek. Na een blik op de geheel vernieuwde kaart (chapeau!) besloten we ons te laten verrassen door het Menu du Chef. We doen dit graag omdat je dan vaak gerechten krijgt die je zelf nooit zou hebben uitgekozen. We zijn ongelofelijk aangenaam verrast. Frank is een ware tovenaar in de keuken. Wat die chef met een biet kan! :). De afzonderlijke (originele) smaken binnen een gerecht zijn al heerlijk, maar gecombineerd vormen ze een ware smaakexplosie zonder een overkill aan smaken te worden wat (in mijn smaakbeleving) in veel gevallen al snel afbreuk doet aan gecompliceerdere gerechten. Er werden uitstekende wijnen geserveerd die fantastisch bij de gerechten pastten en de gerechten compleet maakten. De bediening was als altijd vriendelijk, heerlijk vrolijk en ongedwongen, voorkomend en verwelkomend. Wat een ongelofelijke aanwinst voor Renkum.