1. Eerste keer en nooit meer! Via vakantieveilingen gegeten.. Wat de recensies al zeggen: de mensen die niet via vakantieveilingen kwamen kregen borden vol, wij hadden verbrand gyros vlees en een beetje patat. Personeel spreekt amper Nederlands en aan uitzonderingen doen ze niet. Wilde ipv de varkensvleesspies een kipfiletspies erbij. Nee hoor dat kon niet, ze deden niet aan uitzonderingen. En zo kan ik nog een paar dingen opnoemen. Nooit meer in ieder geval.

3,9

1. Wij eten hier regelmatig..ook met vakantieveilingbon en er is totaal geen verschil met wat je als zelfde gerecht van de kaart bestel.
    Ik ben het totaal niet eens met de klachten.
    Personeel spreekt inderdaad niet allemaal Nederlands...maar we zijn hier bij de Griek en zijn dan weer een beetje op vakantie. Het restaurant is de gehele week bijna en in week-end geheel vol ,dat zegt genoeg over de qualiteit van het eten en bediening