in Winterswijk

Uitgesproken Genieten!

1. September 2010 hier geweest helemaal top, een 10.

Nu afgelopen weekend waren we weer in de buurt en terug geweest, erg tegen gevallen!!!!

Twee jeugdige mensen in de bediening die wel hun best deden maar het toch nog niet helemaal hebben, jammer vorige keer geheel andere bediening wat ons zeer aansprak.

Dan binnen de zaak, was de vorige keer bruin en erg sfeervol nu alles wit en kil, je moet er maar van houden, wij dus niet.

Het eten was redelijk, kleine hapjes voor grote mensen, en dan het ergste wat er gevraagd werd bij het serveren van het hoofdgerecht: (lusten jullie er ook frietjes bij) jaaaaaa natuurlijk vertelde wij, alleen dit duurde zo lang dat ons bordje al bijna leeg was, ja en dan nog even wat frietjes met majo moeten eten, jammer, jammer.

Je snapt dat dit voor deze bistro natuurlijk niet kan en dan ook nog bijna 100 euro betalen!!

Helaas voor ons zeker geen derde keer meer, jammer dat het zo kan lopen met De Nachtwacht.

O ja dan loop je met 20 min. naar huis en zeg je tegen elkaar ik zou best nog wel iets lusten................................vul de rest zelf maar in.

4,5

Vorige recensies van Familie HaLe

• Afgelopen zaterdagavond 04-09-10 hier geweest, in 1 woord geweldig, gezellige zitjes, rustig en heel vriendelijke bediening, maar vooral heel erg goed en lekker gegeten.

Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit zeer goed.

Helaas voor ons dat we er 80 km vanaf wonen, anders zeker regelmatig een bezoekje waard.

En maar goed dat we hadden gereserveerd, want het was helemaal vol, helaas voor enkele gasten was er geen plaats meer.

Als we weer eens in de beurt zijn gaan we het zeker weer proberen.

Personeel en eigenaar bedankt voor onze gezellige avond.