1. Vis- of vlees mixed grill plus stokbrood met aïoli en chocolate banana pie voor 2, 4 of 8 personen bij Dollars Steakhouse (vanaf € 19)

De Groupon voucher lag er al enige tijd. Het reserveren lukte pas na 2 dagen, eerst een telefoon die niet werd opgenomen en overging in een Fax-Fluit. Uiteindelijk toch een reservering voor 2 personen kunnen plaatsen voor zaterdag-avond 19:30 want de keuken gaat om 21:00 dicht.

W waren om 19:30 aanwezig en vertelden dat we hadden gereserveerd. De Ober gaf aan dat we maar een plaats konden uitzoeken. Geen vraag naar onder welke naam heeft u gereserveerd o.i.d. Na 15 min ons eerste drankje kunnen bestellen. Het tweede drankje gaf wat problemen, de ober was er een vergeten. Dan maar even naar de bar lopen en dat drankje alsnog halen.. Bij het inschenken van het derde drankje meldde de ober dat hij vergeten was de bestelling van het stokbrood met de aÏolie door te geven aan de keuken. ( Het groeide de ober allemaal een beetje boven zijn pet ) Zo'n 5 minuten later werd plotseling het hoofdgerecht geserveerd. De drank was al weer op dus opnieuw bestellen. Stokbrood met Aïolie was dus even verleden tijd. Mixed Grill, twee spiesjes met grote stukken vlees, Kip, Varken en Biefstuk. Een bakje Salade en een Bakje met frieten en Mayo. ( Vraag me altijd af hoe je Varken, Kip en Biefstuk tegelijk perfect kunt garen, zonder dat je de klant vraagt hoe die zijn Biefstuk wilt hebben... Blue, Seignant, à Point of Bien Quit ) Dat lukte dan ook niet.. De drankjes heb ik maar zelf gehaald aan de bar, even vergeten. De frietjes waren zo op dus maar even een nieuw bakje besteld. Die kwamen subiet. Het werd tijd voor mij om een sigaret op te steken in de rookruimte. Nog maar een paar drankjes besteld, de ober komt gewoon met de fles langs, hij kan het allemaal niet bijhouden. Na mijn terugkomst aan het tafeltje zat mijn vriendin met een schoteltje met de rekening. "Ze gaan de kas opmaken"of ik even wilde afrekenen. Vreemde manier maar alla...
    Ondertussen speelde een duo op een podium, akoestische gitaar en zang, best gezellig.
    We zitten gezellig aan ons tafeltje te genieten van ons drankje. Heb inmiddels betaald en mijn Groupon voucher ingeleverd. Worden ineens alle tafels en stoelen verwijderd uit het restaurant... Wij staan tegen de muur aan gehangen. Ook een aparte manier van een avondje uit.
    Inmiddels stroomt de zaak vol met mensen die schijnbaar voor de bandjes komen op het podium, oké e.e.a. wordt me nu duidelijk. Het restaurant gedeelte van Dollars Café is niet echt een core business.
    Saignant detail is wel dat meer dan de helft van de drankjes niet op de rekening stonden vermeld.
    Kijk uit naar de volgende Groupon aanbieding, we gaan dat zeker weer doen nu we weten wat we kunnen verwachten..