Op dit adres zit nu: Loetje

1. Rob Dircke

Ik kom al enkele jaren met wisselende regelmaat bij Olivier. Altijd een vrolijke sfeer en uitstekende ontvangst. Desgevraagd een uitgebreide toelichting van de bieren op de tap. Klein proefglaasje erbij en daarna pas bestellen. Prachtig café en restaurant die ondanks groot oppervlak knus zijn. Binnentuin is uniek. Perfect sanitair. Het eten bevalt na vele malen nog steeds. Beenhammetje, parelhoen en "mossels" zijn absolute aanraders. Prijs van het eten is zeer redelijk en onbeperkt overheerlijke Vlaamse fritten, waar krijg je die nou midden in de Randstad? Ik voel me er altijd welkom. Leuk, vrolijk en verdraagzaam personeel. Toplocatie, bijzondere sfeer, en dat mag best wat kosten! Tip: vraag altijd naar wat er op de tap is. Lekkerder en betaalbaar en je komt bieren tegen die je anders nooit zou proeven. En iedereen komt hier, van jolige groepen studenten tot opa en oma met de (klein)kinderen! Mijn complimenten!