Op dit adres zit nu: Burgers Spareribs House

1. Vandaag eind van middag bij Encantador gegeten en kende dit restaurant nog niet. Zit een beetje aan de rand van de oude markt achter de gemeente huis.
    We hadden de bon via de Groupon actie voor onbeperkt schnitzels eten voor 2 pers.
    Maar dit restaurant verdient wel de hoofdprijs, bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door 2 enthousiast en vriendelijk dames. Wij kregen vooraf een schaaltje stokbrood, met kruidenboter of knoflooksaus. Wij hadden kruidenboter besteld, was lekker met verse stokbrood. Wij hadden onze zoon van 7 bij ons en hij kon gewoon bij ons aanschuiven voor onbeperkt schnitzels eten voor 2 pers en daar werd niets extra voor gevraagd dat vonden wij heel bijzonder.
    De schnitzels waren heel lekker en de patat heel krokant en nog bakje salade en appelmoes.
    Zag er allemaal goed uit.
    Wij hebben een fijne avond gehad in een geweldig restaurant.