Op dit adres zit nu: De Boterlap

1. Wij hadden ontzettend zin om tapas te gaan eten en hebben op internet dit restaurant uitgezocht. Er stonden goede recensies op het internet.
    Bij aankomst konden we binnen of buiten zitten. Buiten zaten we in de zon en straks kwam een heater recht boven het tafeltje hangen werd er verteld. Dus wij gingen akkoord. Heel gezellig terras en ook binnen zag het er gezellig uit. Je kon lekker zitten en je zat ook aardig vrij, dus niet op schoot bij andere klanten. Het was ook niet ontzettend druk op terras.
    De kaart werd uitgelegd en het drinken verscheen snel. Erg lekkere wijn. Ook de tapas verschenen snel en vond ik persoonlijk heerlijk. Mijn vriend vond de wraps wat karig gevuld, vond ik persoonlijk niet.
    Een keer kwamen ze vragen of wij nog wat te drinken wilden. Dat was vlak na eerste gerechtje. De parasol werd uitgedaan waar de heater boven ons tafeltje moest verschijnen, maar geen heater voor ons, alleen voor andere tafels.
    Vervolgens kwam er nooit meer iemand kijken bij ons tafeltje. De hapjes werden wel snel gebracht, maar drinken kregen we niet meer. Het eten was best wel pittig, maar ik heb een uur zonder drankje gezeten. We hebben er twee keer om moeten vragen. Er kwam ook nauwelijks bediening buiten. Als ze er waren en langsliepen, keken ze niet naar je tafel en schoten zo voorbij. Nadat we al onze gerechtjes hadden gekregen wilde we bijbestellen. We kregen de kaart en vervolgens kwam niemand die meer halen en de bestelling opnemen. Na een kwartier kwam een ander meisje ons bord wegruimen en vroeg of we hadden genoten (alsof we uitgegeten waren). Wij hadden het op dat punt zo gehad dat we de rekening maar hebben gevraagd, waar we nog een hele poos op moesten wachten. Ik wilde bijna naar binnen lopen, toen kwam de jongen met de rekening, die ons eerder de kaart nog eens kwam brengen. We hebben het geld neergelegd en zijn weggelopen.
    Ik vind het persoonlijk erg jammer voor het personeel in de keuken die het werk wel goed deden.