Op dit adres zit nu: Beachclub NU

1. Ina 44 punten

Wij zijn een ouder echtpaar die vaker uiteten gaan, maar dit slaat alles. Binnen ziet het er leuk en gezellig uit. We gingen zitten, ons drinken werd opgenomen en dit kregen we redelijk snel. Daarna moesten we erg lang wachten op de menukaart.

Helaas was de keuze op de kaart niet echt super! Ik zeg, minimaal.

De bestelling werd opgenomen en weer moesten we heel lang wachten. Het voorgerecht was redelijk goed te eten.
    Inmiddels hadden we al wel 4 verschillende mensen gehad die ons kwamen bedienen.
    En allemaal leken ze niet te weten wat ze nu precies moesten doen.
    Als we iets vroeger over de kaart wisten ze het niet en moesten ze het na vragen.
    Tevens waren de glazen echt vies.

Op ons hoofdgerecht hebben we ZEER lang moeten wachten. Dit gaven we ons ook aan en toen werd gemeld dat er meer van dat soort verkocht was dan vooraf in de planning rekening mee was gehouden.

Het eten was niet lekker. De combinatie met de kruiden/saus klopte compleet niet.
    Ook was het eten koud.
    Terwijl we al een tijdje aan het eten waren werd de groente (die er erg vreemd uit zag) en de aardappelen pas gebracht.

Een toetje zijn we maar niet eens aan begonnen.
    Na het vragen van de rekening hebben we ook zeker 10 minuten moeten wachten. We zijn toen maar opgestaan om naar de kassa te lopen.
    Daar gaven ze aan dat ze het vergeten waren.

Wat een teleurstellend etentje. En daarbij is het ook nog eens vrij prijzig. Nee voor ons nooit meer.
    Een klein stukje doorrijden en je kunt in Elburg kiezen uit veel meer restaurant die veel beter zijn.

Nee helaas.....dit sloeg alles en ons zullen ze hiet niet meer zien.