Op dit adres zit nu: Roest

1. Vol goede moed zijn wij na het lezen van de talrijke veel belovende recensies hier gaan eten. Bij binnenkomst waren er al weinig tafels gevuld (vreemd voor een zaterdagavond), maar goed het was nog vroeg. Gekozen voor het buffet. Tot onze verbazing kwamen we erachter dat de gehaktballetjes uit een kant en klaar pak uit de winkel kwam, deze waren gelukkig nog wel te eten. Dit kon je niet zeggen over de aardappeltjes, deze waren slof. Van de visschotel zo'n vieze nare smaak in de mond gehouden dat het een hele tijd heeft geduurd voordat deze eindelijk weer wegging. Het stoofvlees was het gerecht met de meeste smaak, alleen jammer van de rauwe groente die erdoor zat.

De frisdrank kwam uit flessen van de aldi, en de glazen zaten vol vet vlekken.

Wat betreft het personeel, zij waren gastvrij, maar meer met andere dingen bezig dan met hun gasten. Om een voorbeeld te geven, ze waren aan het schoonmaken en de koffiemachine aan het vullen. Wat geen gezellige achtergrond muziek gaf. Daarnaast moesten wij zelf onze drankjes ophalen terwijl het personeel niks stond te doen. Niet iets wat je zou verwachten in een restaurant.

Kortom: een dikke tegenvaller! Hier komen wij nooit weer!

2,8