1. Wij hadden het voordeel dat wij hier twee avonden mochten genieten van goede spijs en drank, en een voortreffelijk gastheerschap van Daan en zijn team.
    Dineren is hier nog echt en heerlijk genieten, en van alle rust genieten die het bedrijf uitstraalt, eerst een goed glas Veuve bij de openhaard, en dan aan tafel gaan om het verdere goede leven te genieten.
    Smaak en combinaties erg goed op elkaar afgestemd, en keurig en strak van opmaak, hier is niets over te klagen.
    Het verrassingsmenu is een aanrader, maar ook a la carte erg goed, en niet te vergeten de uitgebreide wijnkaart met heerlijke druppies voor bij het diner.
    Tevens een prachtige bar waar het natafelen een echte afsluiter van de avond is.
    Kortom een stukje Limburg waar wij vanaf Texel, weer heel erg graag naar terug zullen komen.
    Met dankende groet,

Fred en Sven