Op dit adres zit nu: Arash

1. Ook ik ben via een Groupon-actie bij de Pannekoekenschuur terecht gekomen. Vrienden wilden per se hiervan gebruik maken en ik heb mij laten overhalen. Vantevoren dus niet veel van voorgesteld, want Groupon-acties staan voor koopjesjagen. Maar ik heb een geweldige avond gehad! Het was druk dus we moesten wel even op onze bestellingen wachten. Maar dit was geen probleem want het personeel had het loeidruk, dat zag je gewoon. Toch maakten ze, wanneer het maar even mogelijk was tijd voor ons vrij en werden wij op een zeer vriendelijke en professionele manier door hen geholpen. De pannenkoeken waren heerlijk, rijkelijk maar niet overdreven belegd. Wel jammer van de baklucht die er hing, maar dit namen wij op de koop toe. Wat kun je ook voor zo'n bedrag verwachten? Onbeperkt pannekoeken eten voor twee personen voor 11, 50... Wij hebben nu eens voor een dubbeltje op de eerste rij gezeten en dat is ons bij de Pannenkoekenschuur zeer goed bevallen. Pannenkoekenschuur: chapeau!!!