1. Vanavond samen met een vriendin bij Robin Hood aangeland en heerlijk gegeten en helemaal in de watten gelegd voor een meer dan redelijke prijs! We wonen niet in Arnhem en moesten er een eind voor rijden maar we hebben het er graag voor over. We zaten eerst buiten voor een drankje en toen we vroegen of het mogelijk was buiten te eten, was dat geen enkel probleem en hebben ze speciaal voor ons een grotere ronde tafel buiten neergezet. Voor ons is Robin Hood genieten en verwend worden. Kaas-/olijvenplateau vooraf met warm en knapperig stokbrood met kruidenboter: heerlijk. De warme groenten die ze serveren en ook de gebakken aardappeltjes eet je nergens zo lekker, en wil je meer, laat het ze weten en brengen zo weer bij. Na het afrekenen kregen we nog een verrukkelijke cappuccino van de zaak toe... Robin Hood is ons restaurant. Fraaie en gezellige ambiance, uiterst vriendelijke en hartelijke bediening en een prijs/kwaliteitsniveau wat wij nog nergens hebben meegemaakt. Ze zien ons daar absoluut vaker! Een echte aanrader.