Op dit adres zit nu: Crosta

1. Boulevard

Geachte mevrouw Natalie. Dank voor uw reactie. Wij waarderen het altijd zeer als mensen de moeite nemen om ons te informeren over hun bevindingen tijdens hun bezoek aan ons bedrijf. Wij kunnen altijd leren van de op- en aanmerkingen van gasten die onze zaak bezoeken. Wij betreuren het zeer dat uw bezoek zo enorm is tegengevallen hoewel wij altijd ons uiterste best doen om gasten een prettig verblijf te bieden. Zoals u in het gastenboek op onze eigen website kunt lezen lukt ons dat over het algemeen wel. Jammer dat wij tijdens uw bezoek niet vernomen hebben dat u zo ontzettend ontevreden was. De gerechten die wij serveren zijn altijd vers en met veel zorg bereid. U kunt onbeperkt genieten van alle koffie- en theespecialiteiten. Normaliter komen wij regelmatig bij u aan tafel om de bestelling op te nemen maar u kunt ook natuurlijk altijd even wenken. De thee die wij serveren is van een uitstekende kwaliteit. Wij serveren fair trade thee die in zijden theezakjes zit in een wikkel om de versheid te garanderen. Gelukkig was u wel tevreden over de koffie. Nogmaals dank voor uw kritiek. Het spijt ons zeer dat u uw bezoek aan onze zaak als zeer negatief heeft ervaren. Boulevard - Harold en Regis.