1. Gerard 3324 punten

Het plan was om met zijn allen van een high beer te genieten. Helaas waren er veel mensen met de auto of hadden toch eigenlijk liever wijn. Geen probleem zou je denken. High beer is bier met hapjes, in plaats van bier zou je toch ook wel wijn of fris kunnen drinken. Dat bleek een lastige bestelling en het duurde even voordat Luna doorhad dat we allemaal iets wilden drinken en wat hapjes op tafel.

De wijn smaakte goedkoop en gaf zwarte tanden.

Voor de hapjes werd niet gevraagd naar speciale wensen / dieten waar rekening mee moet worden gehouden zodat helaas niet iedereen er van kon genieten.

De olijven smaakten goedkoop en er lag zoveel goedkope smakende kaas bij de hapjes voor 5 personen, dat we dat met zijn 10-en niet op kregen.

Het is een gezellige plek om op het terras te zitten, maar de kwaliteit van het eten en drinken was echt onder de maat.

6,3