1. Als hobbykok in een familie vol met andere hobbykoks en prof koks moet ik zeggen dat ik erg kritisch kan zijn op het eten in welk restaurant dan ook, maar over dit restaurant was ik zeer te spreken.
    Allereerst al vanwege de verhouding prijs/kwaliteit; gezien de prijs vond ik het eten echt super! ik heb geen lege bakken gezien, en mij viel het juist op dat in vergelijk met sommige andere zaken, de bakken hier continue aangevuld werden.
    bij het bakken van het vlees moest je inderdaad lang wachten, maar heb zelden zo'n perfect gebakken biefstukje gegeten, en het vlees ook nog eens lekker mals, dus zeker kwalitatief goed vlees.
    Uiteraard kan er altijd iets bij zitten wat je qua smaak niet zo aanspreekt, maar dan keuze genoeg voor wat anders. Het was daarom zeker niet slecht!
    Tja, en diepvriesproducten of kant en klaar??? logisch toch? wat verwacht men dan? dat er voor dit bedrag een keuken achter zit alla niveau Robert Kranenborg??
    Datgene wat er kant en klaar stond aan bijv salades herkende ik meteen; namelijk van Elite, wat qua kant en klare salades bekend staat als een zeer goed merk. Dus ook hier was niet op bezuinigd.
    minpuntje was inderdaad de extreme drukte, maar zegt mijn inziens ook wat over dit restaurant (het is niet voor niets zo druk)
    Nogmaals : in vergelijk met een luxe en exclusief restaurant zal er genoeg op het eten aan te merken zijn, maar in dit geval betaal je per volwassene 25,- en vond ik de kwaliteit voor deze prijs erg goed
    De bediening was erg vriendelijk, en zelfs toen wij voor de zoveelste keer een sopje moesten hebben omdat onze kinderen geknoeid hadden bleven ze vriendelijk en werd het werk ons uit handen genomen.
    ook zagen we de dames regelmatig langs de bakken gaan om alle etensresten weg te halen en de bakken weer representatief te maken.
    Etenswaren die veel te lang in de bakken zaten en daardoor verkleurden heb ik ook niet gezien.
    Zal vanwege de afstand niet snel terugkomen waarschijnlijk, maar wou dat er bij ons in de buurt een dergelijke zaak was!!!