1. Hier zaterdag met 2 vrienden gegeten. Het was best druk maar we werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en even gewacht bij de bar met een ouzotje. Na het wachten een leuk tafeltje gekregen aan het raam. Hebben begrepen dat het restaurant helemaal verbouwd is en een nieuwe kaart is geplaatst. Ik moet zeggen het ziet er heel mooi uit, zeer sfeervol en gezellig. Ook het eten zag er goed uit, maar dat niet alleen, het was heerlijk. Eerst verschillende voorgerechtjes besteld zoals: gebakken champignons, griekse worstjes en octopus op 2 wijzen bereid. Zeer verrassend, nog nooit gegeten , ook het hoofdgerecht viel goed in smaak. Lamsrack met pasta en truffelsaus, ossobucco met oesterzwammen en rode poon met safraan saus. Dit soort gerechten zie je niet in elke Griek dus wij komen zeker nog vaak terug!!