1. Jeannette

Afgelopen zaterdag een pannenkoek gegeten bij dit tentje, een aanrader van vrienden dus de verwachtingen waren hoog. Een pannenkoek besteld met kaas, paprika en ananas. Toen de pannekoek werd gebracht was ik erg verbaasd, de rauwe plakken paprika en de koude plakken ananas lagen los op de pannenkoek. Een niet zo leuke verrassing. De losse ingredienten er naast laten liggen en de kaaspannenkoek opgegeten, wel oke, maar erg veel (te veel) kaas en pannenkoek leek niet echt gaar. Hier later nog naar gevraagd aan de bediening, die vertelde dat de ingredienten niet mee gebakken kunnen worden, daar wordt de pannenkoek te slap van? Waarom kunnen ze dat in andere pannenkoeken restaurants dan wel?? Ik ga hier niet meer heen. Verder qua aankleding ziet het er leuk uit en personeel was verder ook in orde.

3,4