1. Matthijs

Na gereserveerd te hebben werden we bij aankomst binnen een minuut geholpen en zaten we aan onze tafel.
    Het broodje vooraf was zoals gewoonlijk weer lekker warm, niet lauw. (3,25)
    De spareribs zijn hier zeker aan te raden en met een bord zit je zeker vol. De tournedos werd helaas slecht gepresenteerd, was wel mals maar was een vrij kleine portie (toch voor 23,75) De Jumbo rumpsteak was goedkoper en zou ik dan ook eerder aanbevelen. Voor 4 personen kregen we één schaaltje sla, één schaaltje friet en één schaaltje aardappelen, waardoor we al snel om een tweede bakje friet konden vragen (wat volgens mij niet berekend werd, positief dus).

Altijd een gezellig sfeer met (de meeste keren als wij gaan, en dat is in het weekend) live muziek en goed personeel.

Tips voor Amadeus: zet meteen 2 schaaltjes friet op tafel en de presentatie van hoofdgerechten kan aan gewerkt worden.