1. Gisteravond met een kleine groep verwachtingsvol naar toe gegaan. Wat een mooie zaak. Alleraardigst meisje in de bediening maar bleek niet over de juiste vakkennis te beschikken. Wat opvalt is de tijd die ze nemen voor het uitserveren van de gerechten. Het was al 20 uur en niet echt druk. Ook ons geduld werd ernstig op de proef gesteld. Dan zit je toch met een ander gevoel aan de dis. We waren al verlaat en hadden best trek maar in goed gezelschap. Het duurde ongeveer een half uur voordat we het eerste glas wijn konden nuttigen. Daarna nog een half uur voor de bestelling was opgenomen en dan tussendoor nog maar eens een bordje met amuse besteld. Deze was na een half uur pas op tafel en bijzonder goed maar ja dan zit je na die heerlijke hapjes echt wel verwachtingsvol op het hoofdgerecht te wachten en te wachten.. Dat duurde dan ook nog een uur. Het was lekker maar mijn zalm was lauw en een beetje te droog (had iets te lang moeten wachten?). Hoe dan ook al met al een gezellig avondje maar jammer van dat eten. In Heerenveen kun je in dit prijssegment wel betere restaurants vinden waar het er minder fraai uitziet maar net dat stukje enthousiasme en passie gemakkelijk wint. De liefde van een man gaat door de maag nietwaar?