Op dit adres zit nu: Burgers Spareribs House

1. Vanavond bij Encantador gegeten.
    We hadden de bon via de Groupon actie voor onbeperkt schnitzels eten.

Leuke gemoedelijke zaak, net aan het randje van de oude markt in enschede

De dames van de keuken/bediening waren erg enthousiast en vriendelijk.
    We werden vriendelijk welkom geheten, en ook een gezellig praatje kon er gewoon af.
    Heerlijk zulke mensen in de zaak. 't voelt ook echt alsof je een avond uit bent.

Voorgerecht, een schaaltje stokbrood, met voor mij kruidenboter.
    Het stokbrood komt vers uit de oven, dat was aan alles te merken. Goede hoeveelheid.

De schnitzels waren in 1 woord perfect.
    Niet van die kleine frituurdingen, nee echte schnitzels, en met "liefde" in de pan met (room)boter bereid.
    Zacht, mals.. Net zoals een echte schnitzel hoort te zijn.
    Dit zijn (als je van schitzels houd) de schnitzels waar je voor terug blijft komen.

De schaaltjes met salade waren mooi opgemaakt, aleen ben ik zelf (helaas) niet zo'n salade eter.
    En dat alles voor zo'n lage prijs.

We hebben hier een perfecte avond gehad, de prijs van de drankjes is van 't niveau 2007, oftewel gewoon betaalbaar!!

Echt een super gezellige avond gehad, en we komen zeker weer terug, al was het alleen maar om de volgende keer lekker op het terrasje de schnitzels te eten.