1. Het restaurant van dit hotel oogt netjes, modern en zakelijk. Omdat dit een Fletcher Hotel betreft had ik een Dinervoucher van de hotelgroep weten te bemachtigen. Dit via Internet en tegen 50% van de prijs die je in het hotel betaald (á €29,50 p.p.). En dat was maar goed ook, anders was mijn waardering van 4* nog lager uitgevallen.

Ik heb overigens de 3 gangen voucher omschreven gezien als 'uitgebreid 3 gangen menu', maar daar was geen sprake van.

Voorgerecht: plakjes gesneden kip (á la broodbeleg) met rucola en enkele druppels kerrie saus

Hoofdgerecht: 2 stukjes varkenshaas van de grill met een beperkte hoeveelheid saus en een groente taartje. Verder nog een bordje met aardappel gratain (maar dat lust ik niet).

Normaliter krijg je bij een hoofdgerecht Frietjes, een bordje koude en warme groenten en/of aanverwanten. Van niets was sprake; dit was 't....

Nagerecht: Een bolletje eis met taartje

Conclusie: voor €29,50 p.p. had ik een 3 gegeven. Omdat ik de voucher voor €13 p.p had gekocht; een 4! Het eten was op zich goed verzorgd, maar het is nu wel overduidelijk dat ergens aan de Dinervoucher moet worden verdient: magerheid!

5,3