1. antoinet

Helaas, het was dat we zelf sfeer hebben gemaakt omdat het drinken erg snel werd gevraagd en geserveerd waardoor ook enkele collega's vrij snel aangeschoten waren. (dat krijg je met een lege maag)
    Wij waren om 19.00 uur binnen en kregen ons eerste bestelde gerecht om 20.45. Ondanks dat verschillende van onze groep dezelfde bestelling hadden was de inhoud van de borden erg afwijkend!!
    Het tweede gerecht mochten we tegen half 10 bestellen weer hetzelfde, de ene een groot stuk vlees, de ander kon het van zijn bord afblazen. Bij het derde gerecht, toen we weer hetzelfde meemaakten, kregen we nog wat aardappeltjes omdat we vroegen of er misschien ook aardappels of groenten waren.Kortom beslist geen herhaling!! Ons volume was misschien te hard (omdat de drank wel vlug geserveerd werd) maar zo konden we toch nog iets genieten van ons avondje uit.

3,2