Op dit adres zit nu: Fabuleux

1. Verstegen

De restaurantweek is een mooie gelegenheid om restaurants uit te proberen, helaas denk ik dat ik 't Misverstant niet (veel) vaker ga bezoeken. Dit komt door bijna alles, met uitzondering van het eten, want ik wil zeker zeggen dat ik heerlijk gegeten heb.
    * De ontvangst ontbrak. Dit is lastig in dit restaurant , want je moet een lange gang door.
    * Tot 3 keer toe in 10 minuten hebben ze gevraagd of we een aperitief wilden.
    * Ondanks de mooie aankleding van het restaurant, vond ik het erg rumoerig en kon mijn vrouw bijna niet verstaan.
    * Ik vind het jammer als de prijs van een tussengerecht buiten proporties is gezien de mooie prijs tijdens een restaurantweek. Het lijkt dan dat ze je via die manier alsnog een poot proberen uit te trekken. Let wel, ik heb het tussengerecht niet gezien, maar het zou kunnen zijn dat dit bijna een extra hoofdgerecht was.
    * Persoonlijk vond ik de bijpassende wijnen minder geslaagd. De witte wijn bij het voorgerecht was te zuur en de rode wijn bij het hoofdgerecht net te kruidig. De dessertwijn hebben we daarom maar overgeslagen, al stond deze vervolgens wel op de rekening. Uiteraard werd deze er meteen weer afgehaald.
    * Bij vertrek stonden we ook al weer met onze jas aan in de gang, alvorens de gastvrouw ons uit liet.
    * Eenmaal buiten, staat de plaatsvervangend sommelier/ ober naast de voordeur een sigaretje te roken. Mijns inziens doe je dit op een plek waar de gasten je niet kunnen zien.

Nogmaals, ik heb heerlijk gegeten. Het waren de extra puntjes die 't Misverstant niet tot mijn restaurant hebben gemaakt.