Op dit adres zit nu: VEAU

1. Vorige week zaterdag wezen eten. Opzich mooie, ruime zaak met een prima sfeergevoel. Ook een mooie grote tafel bij de bar.
    Erg jammer dat wij toen we (rond 9 uur, redelijk laat binnenkwamen) en dus aardig honger hadden zo lang moesten wachten tot we eindelijk iets te drinken konden bestellen en weer 20 min later pas een menukaart kregen. De tafel werd ingedekt met meteen een botertje en pesto maar ook op het bijhorende brood konden we meer dan een halfuur wachten. Hiermee begon de avond eigenlijk al een beetje jammer. Wijnkaart was erg beperkt met een keuze aan 6 flessen wijn volgens mij.
    Mijn voorgerecht bestond uit champignons in wontons, wat 2 kleine stukjes bleken te zijn die dreven in een soort saus/soep? Hap, slik en het was weg. Mijn partner had de carpaccio en kreeg wel een flink bord.
    Hoofdgerecht had ik de vegetarische sushi en ook deze kon mij niet een verzadigd gevoel opleveren.. erg jammer voor zo'n prijs! Tot besluit maar een kaasplankje gekozen.. hierbij werd niet eens gevraagd of ik er een bijhorende drank bij wilde (gemiste kans bediening!).
    De bediening die avond was zeer wisselvallig. Er stonden 3 personen in de bediening, waarvan 1 meisje erg goed was en leek op de gastvrouw.. de andere twee vielen bij haar totaal in het niet. Haalden verkeerd uit en de 1 was veel te formeel en de andere weer veel te los.. geen middenmoot helaas. Ook liepen ze allemaal in verschillende kleding en werd er enkel alleen na het eten van het hoofdgerecht gevraagd of het 'lekker' was geweest.
    De uiteindelijke rekening was te duur voor de avond en het eten. Jammer! Er zijn betere restaurants voor die prijs.

6,1