Deze zaak is verhuisd naar Mariënburgstraat 1, 6811 CS, Arnhem

1. sonja 1693 punten

Hier gisteren gegeten met mijn vriend. Het restaurant ligt op een mooie locatie en van binnen is het gezellig ingericht, leuke uitstraling en veel hout, wat zoveel warmer is als het chroom wat je tegenwoordig veel ziet in restaurants. De bediening was vriendelijk alleen erg chaotisch. Het kwam over alsof ze totaal geen tafelnummers hadden verdeeld waarbij ieder een eigen wijkje kreeg. Al het personeel leek iedereen te helpen wat niet zo goed uitpakte. 2 keer tonic zonder ijs besteld, 2 keer tonic met ijs gekregen waarbij de ober het ijs de 2de keer met zijn handen uit mijn glas grabbelde toen ik aangaf geen ijs te willen. (bleh!!) Citroen in de fanta, wijn ontvangen die we niet hadden besteld, drankjes herbesteld omdat ze niet werden geleverd........de jongen die de drankes deed maakte er dus een rommel van!
    Op dat na echt prima avond gehad. Het eten smaakte goed en was voldoende. De tiramisu leek wat karig, maar vulde behoorlijk dus bleek ook genoeg te zijn. We komen hier nog wel terug voor zo'n maaltijd.