Op dit adres zit nu: De IJswinckel

1. Na positieve ervaringen te hebben gehoord, voor ons reden om dit zelf te ervaren. Helaas, de prijs/kwaliteitverhouding viel ons tegen.
    -De gegrilde maiskip in de caesersalade was veel te droog.
    -De gerookte zeebaars was klein en verschrompeld. Hij leek meer "te" gebakken dan gerookt.
    -Het broodje warm vlees was wel lekker en hier heb je als lunch genoeg aan.

De porties zijn over het algemeen "te" klein en je moet zelf om extra brood vragen. Zo werd er door de serveerster niet ingespeeld op wat wij hebben laten liggen op ons bord.
    De Chileense witte huiswijn was overigens goed.

Omdat de lunch werd aangeboden heb ik (uit beleefheid) mijn ongenoegen niet ter plaatse doorgegeven.

1. Geachte heer Charles Bernard,

Dank voor uw recensie. Wij betreuren de verloop van uw lunch in ons restaurant. U geeft aan dat de verwachtingen niet waargemaakt zijn en laat ook weten uit beleefdheid hier niet op in te zijn gegaan. Onze ervaring leert dat gasten het inspelen van onze medewerkers absoluut op prijs stellen en wij vinden het jammer dat u uw ongenoegen niet kenbaar heeft gemaakt tijdens het consumeren van de gerechten. Hopelijk geeft u ons het voordeel van de twijfel en mogen wij u opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
    AMUZ eten & drinken