1. J.W.H. 177 punten

Op uitnodiging van de eigenaar, n.a.v. mijn recensie op deze site, weer gegeten in dit restaurant. De wat teleurstellende eerste ervaring is volledig teniet gemaakt. Wederom uitstekend gegegeten. De bediening was nu uitstekend en de sfeer (lichte achtergrond muziek van de pianist) was ook zeer goed. Leuk om te zien/horen dat feedback goed wordt opgepakt. We komen hier zeer zeker nog een keer terug.

Vorige recensies van J.W.H.

• Heerlijk gegeten in bistro Het Koetshuis. Maar wat een slechte bediening. Fles wijn besteld, dit duurde langer dan een half uur. Het hoofdgerecht zonder wijn op moeten eten. De fles maar afbesteld, glas wijn/bier besteld. Dit kwam gelijk met het nagerecht. Daarna nog een uur aan tafel gezeten zonder dat er ook maar iemand kwam die vroeg of alles naar wens was of ik nog wat te drinken wilde hebben. Complimenten aan de kok, het eten was echt voortreffelijk, maar de bediening was echt waardeloos.