1. Gisteren avond bij Lenartz gegeten. Het was voor de eerste keer dat we in dit grand café waren.
    De buitenkant van het oude dorpspand is mooi gerestaureerd en in de oude stijl gelaten.
    Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst. Een gezellige tafel aan het raam was nog vrij. De vlotte bediening kwam al snel vragen of we een aperitief wilden gebruiken. Op de schilders ezel werd een weekmenu aanbevolen en de kaart gaf ook een variatie van verrassende gerechten.
    We gingen voor het weekmenu wat er aanlokkelijk uitzag. Keuze uit twee voor en twee hoofdgerechten en een verrassingsdessert.
    Een amuse van het huis werd bij ons eerste glas wijn geserveerd. Heerlijke smaak van dungesneden kalfsmuis met een vleugje truffel.
    Een voorgerecht wat als een plaatje op het bord lag.
    Ook het mooi opgemaakte hoofdgerecht was een lust voor oog en mond.
    Vergeten groenten als aubergine en knolraap, groene asperges en zeer smakelijke tomaatjes vergezelden als een kleuren pallet de gebakken vis.
    Een toetje was voor mij te veel maar John genoot van een combinatie van chocolade mousse, aardbeien torentje en pistache ijs.
    Een compliment voor de hele crew. Vriendelijk en attent.
    De keuken een pluim!
    De wijn mag nog een beetje extra aandacht hebben. Zeker de huiswijn moet goed zijn!
    Wij gaan hier zeker terug.
    Veelbelovend!