Op dit adres zit nu: Pomo d'Oro

1. Ons gezin, ouders en tweeling van 8 jaar, zijn hier na een dagje Scheveningen terecht gekomen. Wat een verademing. We hebben heerlijk gedineerd, de baas was er niet, maar de ober uit Sardinie, heeft ons op een hele mooie afsluiting van de zomervakantie getrakteerd. Het eten was magnifiek, de bediening fantastisch. Wij, de ouders hebben genoten en onze kinderen werden in het zonnetje gezet. Ondanks dat 1 van jongens ziek werd, ook hierin werden we bijgestaan door de jongeman en nadat onze zoon weer wat opgeknapt was, hebben we nog een heerlijke dessert gegeten. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen en we komen zeker terug. Dan wat netter aangekleed en niet recht van het strand. En ondanks dat de kids genoten hebben, zullen we deze keer met vrienden jullie restaurant bezoeken, zodat ook zij jullie kookkunsten kunnen leren kenen.