1. Haagsadvocaat

Absoluut niet aan te bevelen. Er lijkt een breed aanbod te zijn, maar dat is tevergeefs. Met een gezelschap van meer dan vier personen wilden we ´toevallig´ vier verschillende gerechten kiezen. We konden echter maar 3 verschillende gerechten bestellen, hetgeen ons pas ná het maken van de keuze (en bestellen van drankjes) bekend werd gemaakt. Niet steekhoudend argument was dat er maar één gasfornuis met 4 pitjes was. En dan te bedenken dat we het énige bezette tafeltje in het gehele restaurant waren! Onze verbijstering werd, hoewel schijnlijk positief gebracht, weggehoond met argumenten als ´andere gasten waren wel zo sportief´, ´hier heeft nog niemand moeilijk over gedaan´, ´andere mensen hadden er wel begrip voor´ en vooral ´ten tijden van het communisme was het pas erg´. Als je het mij vraagt; wáár-de-loos. Eten zelf is verder wel redelijk, maar de prijs-kwaliteit-hoeveelheid is matig. Klant is koning kent men niet, de klant is ´onsportief´

5,1