Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Johannes Poststraat 59, 7918 AB, Nieuwlande

1. Arie en Suzanne

Laatst wezen eten, viel helaas tegen. De soep was gewoonweg lauw, en voor kippensoep lijkt me dit niet echt prettig!!!
    Als hoofdgerecht, onbeperkt piri piri. De bediening let niet op de gasten, of ze nog eten of drinken willen.
    Een ijsbuffet kun je het niet noemen, met een tupperware bakje onder een ijsmachine? Beetje achterhaald.
    Helaas voor ons geen tweede keer waard.

2,6

1. die ijsmachine staat waarschijnlijk een bakje onder omdat hij wat na lekt en dan kun Je wel een nieuwe ijsmachine neer zetten maar dat ding wordt ook door kinderen bediend en allerlei andere figuren dus zo'n ding is zo weer kapot en dan lekt ie weer,en als Je nog wat wilt eten of drinken steek Je Je hand op en dan zijn ze altijd zo bij Je,de bediening is hier zeker niet doof of blind als het gaat om onbeperkt,wat Je in andere tenten nog wel eens mee maakt als Je iets onbeperkt hebt besteld