Op dit adres zit nu: The Dinnerclub

1. Heb hier afgelopen zondag gegeten na een dagje dierenpark met mijn dochtertje.

We gingen aan het begin van de zaak aan een tafel zitten vlak bij de deur. Het was daar veel te koud, zo koud zelfs dat mijn dochtertje haar jas aan deed.

Na een minuut de kaart te hebben gehad vroegen ze wat wij wilden eten, waarop ik reageerde dat we het nog niet wisten. Na een kwartier kwam hij pas voor de tweede keer, beetje jammer.

Het viel verder op dat alles erg lang duurde, vooral het hoofdgerecht, ik dacht eerst dat ze ons vergeten waren, op dat moment kwamen ze met het hoofdgerecht.

Het eten was niet bijzonder, er zat warme groente bij (wortels) en een wortelsalade(??) en de patat was nog rauw.

Na het hoofdgerecht zijn er snel weggegaan om in de plaatselijke ijssalon een heerlijk ijsje te verorberen.

Ik woon niet in Emmen, maar kom hier zeker niet meer terug, vind het ook echt geen restaurant uitstraling hebben.

Dus zeker geen aanrader!!