Op dit adres zit nu: De Capricorn

1. Hier gegeten omdat het zo goed uit de bus kwam op eet.nu. Helaas andere ervaring. We namen alle drie Snitzel, ik met champignons en ui, mijn partner naturel, mijn zoon met champignonsaus. Uiensoep vooraf was prima net als stokbrood, tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was ruim een uur. Best lang voor eetcafe. Moet zeggen was wel volle bak, zo'n 25 personen. Echter de snitzels waren echte tegenvallers. klein, melig niet goed gebakken en vrij smakeloos. Saus was waterig en smakeloos. Uien en champignons redelijk, wel extra betalen voor saus en champs 5 euro,pittig dus. We hadden alledrie die mening. Sla was nogal sla, zat weinig leuks in. Patat was slapjes en smakeloos. aardappelpartjes redelijk. Kortom we vonden het niet veel. Moet eerlijkheidshalve zeggen dat de tafel achter ons juist complimenten aan de ober maakte..Je kijkt mekaar aan en denkt ligt het aan ons?? wellicht hadden we het slechtste van de kaart of een slippertje, maar heel veel verpesten aan een snitzeltje kan toch niet. 67 euro met 5 drankjes, Nee, de snitzel in ieder geval niet nemen hier. Jammer misschien zijn andere gerechten wel voldoende.